فروشگاه ادن بیوتی   /   محصولات   /   مراقبت پوست   /   محلول شستشو و پاک کننده ها
شوینده صورت سراوی CeraVe مدل Hydrating Facial

شوینده صورت سراوی CeraVe مدل Hydrating Facial

شوینده صورت سراوی CeraVe مدل Hydrating Facial ویژگی‌های محصول : برنده بیش از 18 جایزه زیبایی از جمله Allure از پرفروش‌ترین شوینده های جهان غیر کمدوژنیک فاقد حساسیت بافت بسیار ملایم و کرم مانند مناسب آقایان و بانوان مناسب سنین 18+ حاوی هیالورونیک اسید و سرامید مناسب پوست خشک،نرمال، مختلط رو به خشک مناسب پوست کم آب و حساس کمک به حفظ رطوبت پوست درمان منافذ باز پوستی آبرسانی پوست
توجه داشته باشید که ممکن است این ماده شوینده به دلیل داشتن بافت کرمی در شستشو زیاد کف نکند که طبیعی است.
یک پاک کننده می تواند کثیفی، آرایش و سایر ناخالصی ها را از بین ببرد، اما یک پاک کننده آبرسان، مانند یک سرم پاک کننده، می تواند تمام این کارها را انجام دهد در حالی که پوست را آبرسانی می کند بدون اینکه به سپر محافظ طبیعی پوست آسیب برساند و رطوبت طبیعی پوست را از بین ببرد یا از بین ببرد (غیر استانداردترین آنها). و آماده سازی های قوی با خشک کردن پوست و جذب رطوبت و لایه محافظ آن باعث پیری و چین و چروک پوست می شود.
این فرآورده با تمیز کردن و از بین بردن کثیفی منافذ باز پوست، آنها را کوچک و درمان می کند.
به دلیل داشتن بافت نرم و کرمی، التیام بخش بوده و مانند سایر شوینده ها باعث التهاب، خشکی و حساسیت نمی شود.
تمام ناخالصی ها و مواد آرایشی شیمیایی که باعث التهاب و لکه های روی پوست می شوند را پاک می کند.
به پوست نرمی و درخشندگی زیبایی می بخشد.پاک کننده صورت CeraVe Hydrating تولید شده توسط متخصصین پوست در لابراتوارهای شرکت محبوب ساراوی.
پاک کننده آبرسان سراوی یک پاک کننده ملایم صورت با ترکیباتی مانند سرامیدها و اسید هیالورونیک است که برای بازگرداندن سد محافظ طبیعی پوست که از پیری جلوگیری می کند و به قفل شدن و حفظ رطوبت در پوست کمک می کند، عمل می کند.
این پاک کننده دارای اسید هیالورونیک (مهمترین عامل برای آبرسانی به پوست) است که با همکاری MVE Delivery Technology، فرمول ترکیبی چند شاخه ای ایجاد می کند که پوست را تا 24 ساعت آبرسانی می کند (فناوری MVE سیستمی است که مختص برند ساروی و آن، ذرات آبرسان هیالورونیک اسید، به تدریج و به طور مداوم در طول روز و شب به عمق پوست نفوذ کرده و پوست را آبرسانی می کند.
پاک کننده آبرسان سروی برای پاکسازی و طراوت پوست بدون از بین بردن رطوبت یا ایجاد احساس سفت، خشکی و بی حسی در آن طراحی شده است.
همچنین دارای سرامید است که به قفل شدن و افزایش رطوبت پوست در پلاک های پوستی کمک می کند و در نتیجه پوست صورت همیشه صاف و سفت تر به نظر می رسد.
علاوه بر این، اسید هیالورونیک و سرامید از عوامل اصلی درمان چین و چروک و پیشگیری از پوست هستند.


محصولات مشابه

واتساپ واتساپ