فروشگاه ادن بیوتی   /   محصولات ضد جوش و ضد آکنه
ژل ضد جوش نوتروژینا مدل Clear & Defend حجم 15 میلی لیتر

ژل ضد جوش نوتروژینا مدل Clear & Defend حجم 15 میلی لیتر

ژل رفع جوش فوری  سری Neutrogena Sivilce Karsiti توانایی درمان سریع آکنه را دارد و با خاصیت خشک شدن سریع خود در  مدت زمان بسیار کوتاهی قرمزی و جوش های سرسیاه پوست را از بین می برد. فناوری به کار رفته در این محصول باعث از بین رفتن چربی های مفید و ضروری پوست نمی شود و ظاهری شاداب و بانشاط به چهره می دهد.

برای همه ما، ظاهر شدن ناگهانی جوش ها می تواند آزاردهنده باشد و اعتماد به نفس ما را کاهش دهد، زیرا ظاهر شدن آکنه و جوش روی پوست و از بین رفتن یکنواختی آن می تواند بر زیبایی پوست تاثیر منفی بگذارد. به همین دلیل است که بسیاری از ما به دنبال راه حل هایی برای خلاص شدن از شر آکنه و جوش های روی پوست هستیم.

مهم ترین چیزی که به شما کمک می کند از شر آکنه خلاص شوید، دانستن علت آن است. دلایل مختلفی برای ایجاد آکنه در صورت وجود دارد که بارزترین آن در دوران بلوغ است که ترشح هورمون ها باعث افزایش چربی پوست و ایجاد جوش های مختلف روی پوست می شود.

عوامل دیگری مانند سبوم بیش از حد، استفاده از داروهای مختلف یا برخی تغییرات هورمونی نیز می توانند در ایجاد آکنه در صورت نقش داشته باشند. کرم ها و ژل های آکنه با ساخت و مدل های مختلفی برای درمان این جوش ها در بازار موجود است که انتخاب را برای ما سخت می کند.

همچنین این کرم و ژل ضد آکنه علاوه بر از بین بردن کامل آکنه، از بروز جوش ها و لک های بعد از آکنه و قرمزی و التهاب آن نیز جلوگیری می کند.


محصولات مشابه

واتساپ واتساپ